Sunday, October 7, 2012

what a day~

well,,yesterday was a great day for me..
though it started a bit late..but it was an adventure..

first thing first,
i went to Kb Mole to get that thing called mouse...
and i bought a blue coloured pouch with something i call drive..

mouse aku mcmni la lebih kurang...

and after that, realising that i have no money left, searched for the ATM machine,,and also failed after 2 trials coz they simply had ran out of the money..yeah,,they had that PC fair for three days there, and of course people will come to get their money from those machines...mujurlah aku bawak kawan,,kalau tak,,nnti kene balik jalan kaki, or kene kerja sekejap sane cuci pinggan baru boleh balik....but i managed to withdrew some money from the third machine...at last...

okay,,that's not the thing...

semalam...AKU PERGI MAKAN BURGER BAKAR!!
that's not the thing too..

burger bakar ni,,let me cerita sedikit..
die burger die 3 kali ganda tebal dagingnya dari burger biasa..or 4 kali ganda mungkin,,
dan,,sebab die tu 'bakar' masanya mmg lama sket la,,klu kite tunggu buger biasa dpt makan dlm mase paling lama 30 minit,, die kene tunggu berjam-jam baru dpt seketul..

dan,,for that reason,,i was sort of chased away 2 customers yang tanye aku,,,pasl burger tu,,whether die sedap or tak dan cepat or lambat...of coz aku tak pernah nak tipu....kesian pekedai hilang 2 customers..

okay,,tu pun bukan ceritanya...

aku pinjam gambar ni sebab die ade lidi kat atas tu,,tapi...ni bukan burger nyer..


AKU TENGOK BOLA KAT KEDAI MAKAN!!
tu je ceritanya..

and,,people was a bit shocked to see me watching football...
sebab aku tk nmpk mcm someone yang akan layan bola pun...
tapi,,like i said,, jgn mula tgk,,nnti aku jadi mcm orang lain jugak....

selama tengok bola tu,,duk tahan je diri dari terjerit or terpukul kawan lain..sbb kat rumah,,aku teman adik laki aku tengok bola...aku je boleh teman die..yang lain tak tunjuk minat langsung...ayah pun ade la sket2..hehe

tetibe aku jadi penyokong Red Warriors kan,,

dan...
ceritanya,,semalam kat kedai makan,,havoc giler..
sume org mcm kacau bilau,,aku takut je org datang serang kdai or serang pelanggan,,buat massacre kat KB..teruk kan?kejap2 mase diorang sorak or marah tu,,,mg aku ase tercabut je jantung dari tangkainya...
mujur aku takde lemah jantung,,or asma,,lelah ke ape sume,,klu tak...papai..aku jadi burger..

boleh bayangkan lah kalau massacre tu camane...tgk Hotel Rwanda klu nak tau...


anyway,,tahniah,,klate mene...hehe

dan,,sebab kitorang punye curfew jam 11...kene la balik awal kan,,klu tak,,lme lagi duk situ...
habis mkn burger dengan penuh kemuakan yang boleh tahan..nasib baiklah..
layan lagu M. Nasir when we headed to the maktab...layan Mentera Semerah Padi sekali...mujurlah aku tak head bang dkt dashboard...

well,,ceritanya begitulah..
kene cover makan jugak..sebab takut gemuk..
ntah bila aku jadi sgt obses terhadap bentuk badan...aku ase,,sejak aku tengok Fatin Liyana punye belog kot,,pasal corset..this sucks man..

i'd rather not share the picture of a corset...hehe

okay,,stakat tu jela,,hari pun hujan,,mata pun kesian,,,katil dah panggil...
tido kejap. mlm nnti ade dinner..

hope for the best..

p/s: derma organ...lebih rela derma darah..haha









No comments:

Post a Comment