Saturday, September 1, 2012

barang baru barang lama


haha,, o yeah! harini jumpa lagi kat sini yep setelah sekian lama..
wahai blog ku,,msti kau rindu aku gilerrr kan? haha..

okay,,blog, harini, aku nak tulis mende baru..
aku belaja main twitter..well, twitter tu takde la baru sangat kan applicationnyer,,cume aku je baru nak belajar..reasons?

sebab aku taknak murid2 aku nanti lagi advance dari aku..
haha,, kejap2 lagi alamat aku cube sume flickr ke, tumblr ke,, haha...jadilah aku siber maniac nyudahnya..isk3,,mintak jauh la kan... just want to grab a hold of what those things are jer..hehe

okay, baru balik camping, kasut sukan dah kene buang semalam sebab rasenyer, cukuplah hampijr 5 tahun die berkhidmat untuk aku, nak buat kubur,, alam tong sampah je la kann,, pastu, aku kehilangan kasut kuliah sepasang, sandal sepasang, selipar jamban sepasang, baldi dan cebok masing-masing satu.. huhu...banyak giler! anggaran kos hampir over 60 ringgit kot! nampak cikai je kan barangnya..aku paling sayang kasut kuliah tu la...T_T

okay, sebab excited giler nak main twitter lagi,, mklumlaaa,barang baru, haha,, aku bangun awal pagi, facebook nampak gayanya akan mengganas, sebab aku bukak both my accounts..haha,, lantak pi! tapi, aku tak suke sebab die sesuke hati jew tukar profile tu jadi timeline..hampeh, tak mintak ijin pun!

well, masih dalam mood belajar twitter..banyak lagi kerja tak buat, satu pun takleh harap...
haha...



No comments:

Post a Comment