Saturday, July 6, 2013

malu yang ditempah?!

jatuh cinta dengan operator..
oh! saya kah itu?!
ya..

ah!!! diduga masalah yang aku sendiri jadi buntu..
mungkinkan asrama yang kududuki ini berpuaka?! ah! kalau ya, mengapa hanya aku?! why me?!!!!
ish, kalau la aku tahu apa punca masalah ini, apa kecelakaan yang ada pada kamu ni?! malang ape yang ada pada kamu, jin ape yang merasukmu, sudah pasti akan ku lempar kau jauh2, lewat tingkap bilik ini ataupun ke jalan raya, biar hancur dilenyek kereta, biar berkecai dilanggar motor...ah!! geram!

malu..

berukband, ape ke nama beruk yang sedang bergayut padamu?!
izinkan aku melibasmu semahu hatiku~

2 kali memalukan diri dekat celcom branch,
2 kali memalukan diri dekat abang kedai komputer,
1 kali memalukan diri pada operator celcom.
apa mahumu!?!!!

bila balik maktab,takleh connect,
bila keluar, boleh,
dah kau kenapa?!

ish, cakap dengan mende tak hidup nih, aku rasa macam dah gila!



No comments:

Post a Comment