Wednesday, October 31, 2012

sambungan...

gosok gigi
petang hari
gosok sampai berseri...

*sing to the tune of the song "Bangun Pagi"..

A: ape kau rasa kalau ade orang dedikasi lagu ni kat kau,, lagu ni kau nak tau tak, tak pernah dibuat orang, khas untuk kau seorang sahaja. kiranya, atas muka bumi ni, orang bagi lagu ni kat kau memang khas limited edition giler lah!

B: Mengom!

A: Whaaaat????!


okay, cerita berhenti takat tu je lah...

sekarang.. meh kite sambung cerita pasal tayar moto semalam tu.

kan dah pancit kan??

just now, when i checked ,, not me actually, the tukang pomeng tu, die check2,, rupa2 nya, bukan bocor lagi dah! dah KOYAK! tempat yang sama kata member aku..hmm..padanlah.. kesian pulak aku pikir, tu la,, Mr. Red dah meningkat usia remaja, sekarang angka kat depan number plat negeri tu bukan CCP agi dah,, dah CCX kot,, menunjukkan lama dah usia dia merewang-rewang dekat jalan raya... tambahan plak, aku ni, reckless je,, lubang kecik main hantam je, lubang besar takkan nak langgar kot! kecik2 bukan main woo sekarang ni..



ni bukan tayar aku..

pasni tobat tak langgar dah...dengan sengaja..T_T

dan, paper pagi tadi mmg syiok giler aku rasa nak nangis2 je sambil jawab...  pen siap buat aksi akrobatik lagi dengan melantun ke sana ke mari...terkebil-kebil aku tengok die... nak harapkan pengawas tolong kutip, mcm takyah lah kan..sebab dah minit2 terakhir dah...padahal minit2 terakhir tu la pecutan paling berharga,, pengajarannya,, biarlah ade spare pensss mase tengah jawab exam, kalau tak...

p/s: sometimes, i write, not because i want to tell stories, but, it is because i keep it as a reminisce of the moments i went through...

thanks for reading!
assalamualaikum~








No comments:

Post a Comment