Tuesday, October 30, 2012

kerana sehelai dan sebuah

first thing first,,, 
even minyak dah penuh setangki, tayar ke check jugak, taknak jengok betul2 tertunduk-tunduk, at least, jelinglah.... or suruhlah orang tolong tengokkan masa korang kat atasnya...

pesanan ikhlas dari penaja...

sekarang tengah exam mode, kerana nota sehelai, aku dan Anis, heret Mr. Red sejauh hampir satu kilometer,,,boleh ke?? or 500 meter?? tapi,, maghilah kita kira 1 KILOMETER ye...nampak macam banyak sket walaupun dia angka SA je...

dan,,tengah2 maghrib, mase pokyaks tengah berpesta keluar dari lubuk masing-masing, masa tu la, kitorang redah lorong sunyi yang pagi je riuh, ade pokok besar2 dengan lalang setinggi orang...amboi..berdua mengheret motor yang sedang kebocoran...

tu la kau lubang! sape suh duduk kat tengah2 jalan tempat aku nak lalu! tengok,, kan dah kene langgar...
disebabkan lubang itu, berbocoranlah lubang yang ada(or mungkin ade lubang baru??) dan aku tak berani nak tungganginya lagi kerana ia sudah bergegar apabila membelok di selekoh2 yang of kos,,kat maktab ni,, mmg tajam2 la jugak boleh tahan...

ligat pikir bila la aku nak baiki motor tu..esok paper, pagi, pastu nak studi writing plak untuk petang esoknya, pastu...pastu....PASTU!!

anyway...aku terhutang budi...itu je...
sekian dan terima kasih kerana membaca...

signifikan gambar di sini????


ya! kami makan burger lepas tu....

No comments:

Post a Comment